Hocam 3 saat sonra pc geçebilirim, 3 saat sonra müsait olursanız, halen yapamazsaniz tw gelip yapayım.
Yeni bir güç planı oluşturup yüksek performansi seçmelisiniz
deniyim hocam ben buradayım olmazsa 3 saat sonra bakarsınız isterseniz
edit: değişen bir şey olmadı