
Araştırmalar yaptım ama çok bilgi kirliliği var ve en ucuz yöntemi arıyorum. Şuan Amerika'da ingilizce hocam var ve dün akşam konuşurken senide buraya alalım dedi, kendi bildiklerini filan söyledi ve konuşmayı bitirirken L-20 belgesi için bir dil kursuna yazılman lazım dedi iyi güzel yazılalım da fiyatlar pahalıı
Bildiğiniz yöntemleri aşağıya bana yardımcı olmak için lütfen yazın. Lise 3. sınıf(16)öğrencisiyim 9. sınıf ortalamam 93 10. sınıf ortalamam 91,7. A2 ingilizce seviyesine sahibim.
ve biraz da orada hocamın olması onun desteğini almam için.