Aranızda lisede veya üniversite eğitimini Amerika'da eğitim almış birileri varsa yada tanıdıkları olan varsa yardım edin
Araştırmalar yaptım ama çok bilgi kirliliği var ve en ucuz yöntemi arıyorum. Şuan Amerika'da ingilizce hocam var ve dün akşam konuşurken senide buraya alalım dedi, kendi bildiklerini filan söyledi ve konuşmayı bitirirken L-20 belgesi için bir dil kursuna yazılman lazım dedi iyi güzel yazılalım da fiyatlar pahalıı Bildiğiniz yöntemleri aşağıya bana yardımcı olmak için lütfen yazın. Lise 3. sınıf(16)öğrencisiyim 9. sınıf ortalamam 93 10. sınıf ortalamam 91,7. A2 ingilizce seviyesine sahibim.