• 24-11-2020, 09:24:01
    #1
    Merhaba, dün akşam 24 aralık için pegasustan s. gökçen - kopenhag bileti aldım fakat sınırların kapanacağından şüpheliyiz. Zaten danimarka sadece oturum izni olanları kabul ediyor. Sizce sınırlar kapanır mı?
  • 24-11-2020, 09:34:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aarhus'a yolun düşerse benim yerime otur bir sigara iç mümkünse bana fotoğtaf atarsan çok sevinirim eskiden bir dönem yaşadığım güzel ülke ahh ahh
  • 24-11-2020, 09:36:37
    #3
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, dün akşam 24 aralık için pegasustan s. gökçen - kopenhag bileti aldım fakat sınırların kapanacağından şüpheliyiz. Zaten danimarka sadece oturum izni olanları kabul ediyor. Sizce sınırlar kapanır mı?
    Siz avrupacıları bi kıskanıyorum varya.
    1 yıldır kendimi yırtıyorum yurtdışına gitmek için.
  • 24-11-2020, 09:38:02
    #4
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aarhus'a yolun düşerse benim yerime otur bir sigara iç mümkünse bana fotoğtaf atarsan çok sevinirim eskiden bir dönem yaşadığım güzel ülke ahh ahh
    Yapılacaklar listeme not aldıım Tabiki fotoğraf atacağım.
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz avrupacıları bi kıskanıyorum varya.
    1 yıldır kendimi yırtıyorum yurtdışına gitmek için.
    Zor oldu hocam avrupa vatandaşıyız doğduğumdan beri zaten babam 5 yıldır orada çalışıyordu devletten kira çıkınca artık mutlu sona yaklaştım.
  • 24-11-2020, 09:41:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz avrupacıları bi kıskanıyorum varya.
    1 yıldır kendimi yırtıyorum yurtdışına gitmek için.

    gitmek zor değil orada kalmak zor dil bilmiyorsun iz bilmiyorsun su ülkeden ayrılamk icin 3 ay askeri üçretle calısman yeterli bizim ülkede salak insan cok kalıp ülkeyi güzelleştirecekler ah güzelleştirdi 3 ay calıs askeri üçret 2324 hadi sen 2500 e iş buldun 3 ayda 7500 tl aile yanında kalıyorsan hadi 7000 lira sana kaldı bu paraya vize pasaportunu alırsın uçak bileti şimdi alsan 900 ile 1500 arası ilerleyen tarihte alsn 500 700 arası üstüne sana parada kalır gerci o ülkede senın para işlemez ama orada tanıdıgım 3 tane türk dükkanı var git çalışmak iste paşa paşa yardım ederler ben gidince adamlar benı yere oturtmadı araba ev kıraladım krallar gibi yasadım
  • 24-11-2020, 09:43:44
    #6
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gitmek zor değil orada kalmak zor dil bilmiyorsun iz bilmiyorsun su ülkeden ayrılamk icin 3 ay askeri üçretle calısman yeterli bizim ülkede salak insan cok kalıp ülkeyi güzelleştirecekler ah güzelleştirdi 3 ay calıs askeri üçret 2324 hadi sen 2500 e iş buldun 3 ayda 7500 tl aile yanında kalıyorsan hadi 7000 lira sana kaldı bu paraya vize pasaportunu alırsın uçak bileti şimdi alsan 900 ile 1500 arası ilerleyen tarihte alsn 500 700 arası üstüne sana parada kalır gerci o ülkede senın para işlemez ama orada tanıdıgım 3 tane türk dükkanı var git çalışmak iste paşa paşa yardım ederler ben gidince adamlar benı yere oturtmadı araba ev kıraladım krallar gibi yasadım
    Peki neden geri döndünüz?
  • 24-11-2020, 09:48:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    orada nordic folkecenter for renewable energy de eğitim alıp eğitim verdim uluslar arası sertifikamı aldım vatandaşlığım yoktu gri pasaport ile yetkili olarak gittim pasaportumun süresi bitti yetkili olarak kalabildiğimce zaten kalmıştım he okudugum okul kalmamı ve yardım edeceklerını söyledi vatandaslık icin ama türkyeye dönüp buradaki üniversite vs bitirip oradan devam ederım dedim meğerse bazı kararlar büyük pişmanlıklar getirebiliyormuş.
  • 24-11-2020, 09:50:28
    #8
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada nordic folkecenter for renewable energy de eğitim alıp eğitim verdim uluslar arası sertifikamı aldım vatandaşlığım yoktu gri pasaport ile yetkili olarak gittim pasaportumun süresi bitti yetkili olarak kalabildiğimce zaten kalmıştım he okudugum okul kalmamı ve yardım edeceklerını söyledi vatandaslık icin ama türkyeye dönüp buradaki üniversite vs bitirip oradan devam ederım dedim meğerse bazı kararlar büyük pişmanlıklar getirebiliyormuş.
    Bende öğrenciyim, lise öğrencisiyim. Bulgaristan vatandaşlığı sayesinde kalabiliyorum. Gitmeyi iple çekiyorum, ilk dönem ingilizce kurtarır (1 ay) sonra direk dil kursuna yazılacağım.
  • 24-11-2020, 09:52:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende öğrenciyim, lise öğrencisiyim. Bulgaristan vatandaşlığı sayesinde kalabiliyorum. Gitmeyi iple çekiyorum, ilk dönem ingilizce kurtarır (1 ay) sonra direk dil kursuna yazılacağım.

    ilk defa gideceksen veya oralarda tanıdıgın yoksa bana ulaş yardımcı olabilirim 05449287910 belki yakında bende gelebilirim bakarsın yakar pasaportu orada kacak yaşarım hahah