gitmek zor değil orada kalmak zor dil bilmiyorsun iz bilmiyorsun su ülkeden ayrılamk icin 3 ay askeri üçretle calısman yeterli bizim ülkede salak insan cok kalıp ülkeyi güzelleştirecekler ah güzelleştirdi 3 ay calıs askeri üçret 2324 hadi sen 2500 e iş buldun 3 ayda 7500 tl aile yanında kalıyorsan hadi 7000 lira sana kaldı bu paraya vize pasaportunu alırsın uçak bileti şimdi alsan 900 ile 1500 arası ilerleyen tarihte alsn 500 700 arası üstüne sana parada kalır gerci o ülkede senın para işlemez ama orada tanıdıgım 3 tane türk dükkanı var git çalışmak iste paşa paşa yardım ederler ben gidince adamlar benı yere oturtmadı araba ev kıraladım krallar gibi yasadım
Pandemiden dolayı marttan beri vize vermiyorlar.
Vize alsam yarın terkederim ülkeyi.
30 bin lira bi köşeye ayırdım yurdışı için.
Ama abi şans yokki bende.
Geçen sene kanada vizesine başvurdum.
Daha önce yurtdışı seyahat tecrübem olmadığı için vize vermediler.
Bu sene avrupaya başvururum dedim.
Şu lanet virüs bütün planlarımı alt üst etti.
Bi abimiz akrabamız da yok el uzatsa.
Yani kısaca gitmek için yırtınıyorum ama gidemiyorum