Pandemiden dolayı marttan beri vize vermiyorlar.
Vize alsam yarın terkederim ülkeyi.
30 bin lira bi köşeye ayırdım yurdışı için.
Ama abi şans yokki bende.
Geçen sene kanada vizesine başvurdum.
Daha önce yurtdışı seyahat tecrübem olmadığı için vize vermediler.
Bu sene avrupaya başvururum dedim.
Şu lanet virüs bütün planlarımı alt üst etti.
Bi abimiz akrabamız da yok el uzatsa.
Yani kısaca gitmek için yırtınıyorum ama gidemiyorum
benımde birkaç planım var bana ulaşırsan bu konuda sana yardım edebilirim