Merhaba, dün akşam 24 aralık için pegasustan s. gökçen - kopenhag bileti aldım fakat sınırların kapanacağından şüpheliyiz. Zaten danimarka sadece oturum izni olanları kabul ediyor. Sizce sınırlar kapanır mı?