• 20-11-2020, 16:25:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar paypal açmasini biliyorum fakat bende paypal işine girmek istiyorum ama bi yandanda girmek istemiyorum çünkü bazi arkadaşlar da bu işi yapiyo ve onlara saygısızlık edermişim gibi hiisederim diye bu işe girmiyorum sizin de fikirlerinizi almak istiyorum konuyu yanliş yere acmissan hakkinizi helal edin ..
  • 20-11-2020, 16:27:21
    #2
    Eğer işinizde iyiyseniz, işinizi yapın. Kimseye ayıp olmaz.
  • 20-11-2020, 16:28:23
    #3
    Biliyorsan gir hocam, rekabet ve durustlugun artmasi icin guzel bir sey bu Kimseye haksizlik vesaire etmezsin bildigin bir hizmeti insanlara sunuyorsun sonucta. Tek haksizlik edebilecegin konu, piyasayi oldurmek olur bu durumu engellemek icin de normal veya normalin biraz altinda fiyatlar vermeniz gerekmekte.
  • 20-11-2020, 16:28:55
    #4
    [QUOTE=Payment;1078580841]Eğer işinizde iyiyseniz, işinizi yapın. Kimseye ayıp olmaz.[/QUOT


    hocam bi yandanda şöyle dusundum Allah Herkesin Kısmetini veriyo diye ama bi yandanda yazdiklarimi düşündüm 😊
  • 20-11-2020, 16:30:43
    #5
    kubilayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biliyorsan gir hocam, rekabet ve durustlugun artmasi icin guzel bir sey bu Kimseye haksizlik vesaire etmezsin bildigin bir hizmeti insanlara sunuyorsun sonucta. Tek haksizlik edebilecegin konu, piyasayi oldurmek olur bu durumu engellemek icin de normal veya normalin biraz altinda fiyatlar vermeniz gerekmekte.

    evet hocam bu konuda haklısınız fikirleriniz için teÅŸekür ederim Allah Sizlerden Razı Olsun 😊
  • 20-11-2020, 16:38:00
    #6
    Hocam açın konunuzu başlayın. İşinizi iyi yapın hakkıyla yapın ekmeğinizi yersiniz.
  • 20-11-2020, 16:57:50
    #7
    Whistleblower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açın konunuzu başlayın. İşinizi iyi yapın hakkıyla yapın ekmeğinizi yersiniz.

    TeÅŸekürler hocam saolun 😊😊