[QUOTE=Payment;1078580841]Eğer işinizde iyiyseniz, işinizi yapın. Kimseye ayıp olmaz.[/QUOT


hocam bi yandanda şöyle dusundum Allah Herkesin Kısmetini veriyo diye ama bi yandanda yazdiklarimi düşündüm 😊