kubilayer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biliyorsan gir hocam, rekabet ve durustlugun artmasi icin guzel bir sey bu Kimseye haksizlik vesaire etmezsin bildigin bir hizmeti insanlara sunuyorsun sonucta. Tek haksizlik edebilecegin konu, piyasayi oldurmek olur bu durumu engellemek icin de normal veya normalin biraz altinda fiyatlar vermeniz gerekmekte.

evet hocam bu konuda haklısınız fikirleriniz için teşekür ederim Allah Sizlerden Razı Olsun 😊