• 17-11-2020, 23:30:08
    #1
    bir kaç sorum olacak vakti olan birini arıyabilir miyim veya discord üzerinden görüşebiliriz
  • 17-11-2020, 23:35:00
    #2
    Buraya yazin cevapliyalim hocam.
    Herkes öğrenmiş olur.

    Genel olarak çok kaliteli.
    Monster den farkı kasası daha sağlam menteşeleri.
  • 17-11-2020, 23:38:05
    #3
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya yazin cevapliyalim hocam.
    hocam makinayı yeni aldım şarjı bi kere fulledim hiç kullanamdan sonrasında 7 saat gitti , ama işlerim uzun olduğu için şuan şarjda ve gameing modda kullanıyorum bu bir problem yaratır mı ikinci olarakta microsoft hesabına girmeye çalıştığımda bağlanmıyor sebebi ne olabilir
  • 17-11-2020, 23:47:01
    #4
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam makinayı yeni aldım şarjı bi kere fulledim hiç kullanamdan sonrasında 7 saat gitti , ama işlerim uzun olduğu için şuan şarjda ve gameing modda kullanıyorum bu bir problem yaratır mı ikinci olarakta microsoft hesabına girmeye çalıştığımda bağlanmıyor sebebi ne olabilir
    Microsoft hesabiniz windowsla alakalidir.

    Bir problem olmaz hocam. Bende full şarjda kullanıyorum. 7-8 ay oldu hala tıkır tıkır.
  • 17-11-2020, 23:47:51
    #5
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Microsoft hesabiniz windowsla alakalidir.

    Bir problem olmaz hocam. Bende full şarjda kullanıyorum. 7-8 ay oldu hala tıkır tıkır.
    teşekkürler iyi çalışmalar
  • 17-11-2020, 23:49:01
    #6
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler iyi çalışmalar
    sizede