excalibur g770 kullananlar bakabilir mi
5
●54
- 17-11-2020, 23:30:08bir kaç sorum olacak vakti olan birini arıyabilir miyim veya discord üzerinden görüşebiliriz
- 17-11-2020, 23:38:05hocam makinayı yeni aldım şarjı bi kere fulledim hiç kullanamdan sonrasında 7 saat gitti , ama işlerim uzun olduğu için şuan şarjda ve gameing modda kullanıyorum bu bir problem yaratır mı ikinci olarakta microsoft hesabına girmeye çalıştığımda bağlanmıyor sebebi ne olabilirZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2020, 23:47:01Microsoft hesabiniz windowsla alakalidir.GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir problem olmaz hocam. Bende full şarjda kullanıyorum. 7-8 ay oldu hala tıkır tıkır. - 17-11-2020, 23:47:51teşekkürler iyi çalışmalarZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle