Buraya yazin cevapliyalim hocam.
hocam makinayı yeni aldım şarjı bi kere fulledim hiç kullanamdan sonrasında 7 saat gitti , ama işlerim uzun olduğu için şuan şarjda ve gameing modda kullanıyorum bu bir problem yaratır mı ikinci olarakta microsoft hesabına girmeye çalıştığımda bağlanmıyor sebebi ne olabilir