GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam makinayı yeni aldım şarjı bi kere fulledim hiç kullanamdan sonrasında 7 saat gitti , ama işlerim uzun olduğu için şuan şarjda ve gameing modda kullanıyorum bu bir problem yaratır mı ikinci olarakta microsoft hesabına girmeye çalıştığımda bağlanmıyor sebebi ne olabilir
Microsoft hesabiniz windowsla alakalidir.

Bir problem olmaz hocam. Bende full şarjda kullanıyorum. 7-8 ay oldu hala tıkır tıkır.