Merhaba arkadaşlar sizce yazılımın geleceği nasıl? İleridede ihtiyaç olacak mutlaka fakat daha ne kadar farklı projeler yürütülebilir? Yani ileridede yazılımcı ihtiyacı devam eder mi?
Şahsen ben daha yazılımın %10 lik kısmına geldiğimizi düşünüyorum, daha gidilecek çok uzun yollar var bence. Sizce?
Yazılımın Geleceği r10+
4
●71
- 17-11-2020, 21:58:34
- 17-11-2020, 22:01:59yani sormak istediğim bunun sonuna gelir miyiz ? Yani şöyle, tamam artık teknoloji gelişebileceği kadar gelişti web alanında diyelim. Daha farklı site türü açılamaz, her türden birçok çeşit site var. Böyle bir şey olabilir mi sizce?Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2020, 22:04:15Siteler birçok şey ile etkileşime geçebiliyor artık hocam bence fiziksel ürünlerle de etkileşime daha fazla girecektir ilerleyen dönemde siteler. Bu yüzden de daha yolumuz var bana kalırsa. Ayrıca farklı bir fikir her zaman vardır ve üretilirkonuralppolat2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-11-2020, 22:04:22Bunun sonuna yapay zekalar sayesinde geleceğiz. Evet, yapay zekaları geliştirenler de insan ama şimdilik. Kendi kendine kod yazan, istenilen projeyi çıkartan yapay zekalar uzağımızda değil.
AI (Yapay Zeka) ve ML (Makine Öğrenimi) birleştiğinde de zaten yarı insan ortaya çıkıyor. Düşünebilen, kendini geliştiren yapay zekalar...
Bu sadece yazılım sektörüne has bir olay değil. Bir çok meslek grubu, önümüzdeki birkaç on yıl sonra işsiz kalacak.
Bu olayın sonunu ben de merak ediyorum.