Merhaba arkadaşlar sizce yazılımın geleceği nasıl? İleridede ihtiyaç olacak mutlaka fakat daha ne kadar farklı projeler yürütülebilir? Yani ileridede yazılımcı ihtiyacı devam eder mi?
Şahsen ben daha yazılımın %10 lik kısmına geldiğimizi düşünüyorum, daha gidilecek çok uzun yollar var bence. Sizce?