Bunun sonuna yapay zekalar sayesinde geleceğiz. Evet, yapay zekaları geliştirenler de insan ama şimdilik. Kendi kendine kod yazan, istenilen projeyi çıkartan yapay zekalar uzağımızda değil.
AI (Yapay Zeka) ve ML (Makine Öğrenimi) birleştiğinde de zaten yarı insan ortaya çıkıyor. Düşünebilen, kendini geliştiren yapay zekalar...
Bu sadece yazılım sektörüne has bir olay değil. Bir çok meslek grubu, önümüzdeki birkaç on yıl sonra işsiz kalacak.
Bu olayın sonunu ben de merak ediyorum.