• 10-11-2020, 10:00:41
    #1
    Merhaba,

    Aracımın üstünde 195/50/R15 lastik bulunuyor. R15 jant çapını yani 15 jant olduğunu ifade ediyor bildiğim kadarıyla. İlla 195 50 R15 olması gerekli mi?
    195 65 R15 veyahut 185/65/R15 'te olur mu?

    Yardımlarınızı rica edeceğim.
    Birde Laufenn alınır mı?

    Teşekkür ederim.
  • 10-11-2020, 10:04:28
    #2
    Merhaba,
    Aracınızın çamurluk genişliğine göre farklı yanak kalınlığında lastik takabilirsiniz ancak fabrikasyon 50 yanak var ise en fazla 195/55/15 öneririm. Aksi halde yüksek ihtimalle sürtme yapacaktır.
    Bilindik bir marka almanız her ne kadar pahalı da olsa sürüş güvenliği, konfor ve kullanım ömrü açısından çokça avantajlı olacaktır.
  • 10-11-2020, 10:08:28
    #3
    Ekşi sözlükte bununla ilgili bi rehber var aşağıya link bırakıyorum.
    https://seyler.eksisozluk.com/otomob...k3DzSz_F7-wK1I
  • 10-11-2020, 10:14:53
    #4
    Platin üye
    orjinal fabrika çikiş almanda fayda var
  • 10-11-2020, 10:25:11
    #5
    https://www.wheel-size.com

    Aracınızın modelini, yılını girerek uyumlu jant lastik, ölçülerini görebilirsiniz.

    Bir yılda yaptığınız KM > 10 bin üzeri A marka lastikleri tercih edin. Arabanız yatıyorsa daha orta segment markaları tercih edebilirsiniz.

    Kumho fiyat / performans açısından çok iyidir.
    Laufen de tercih edebilirsiniz.
  • 10-11-2020, 10:42:23
    #6
    miyondemli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.wheel-size.com

    Aracınızın modelini, yılını girerek uyumlu jant lastik, ölçülerini görebilirsiniz.

    Bir yılda yaptığınız KM > 10 bin üzeri A marka lastikleri tercih edin. Arabanız yatıyorsa daha orta segment markaları tercih edebilirsiniz.

    Kumho fiyat / performans açısından çok iyidir.
    Laufen de tercih edebilirsiniz.
    Geçtiğimiz haftalarda ön yargılarım ile beraber laufenn aldım aşırı memnun kaldım araca patinaj yapmaya çalışıyorum olmuyor yağmur da deneyim dedim yine çok iyi performans verdi kesinlikle tavsiye ederim.
  • 10-11-2020, 10:43:53
    #7
    Yorumlar için teşekkürler, Kormoran veya Laufenn arasında kaldım.
    Hangi markayı tercih etmeliyim ?

    budakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Aracınızın çamurluk genişliğine göre farklı yanak kalınlığında lastik takabilirsiniz ancak fabrikasyon 50 yanak var ise en fazla 195/55/15 öneririm. Aksi halde yüksek ihtimalle sürtme yapacaktır.
    Bilindik bir marka almanız her ne kadar pahalı da olsa sürüş güvenliği, konfor ve kullanım ömrü açısından çokça avantajlı olacaktır.
    emreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşi sözlükte bununla ilgili bi rehber var aşağıya link bırakıyorum.
    https://seyler.eksisozluk.com/otomob...k3DzSz_F7-wK1I
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orjinal fabrika çikiş almanda fayda var
    miyondemli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.wheel-size.com

    Aracınızın modelini, yılını girerek uyumlu jant lastik, ölçülerini görebilirsiniz.

    Bir yılda yaptığınız KM > 10 bin üzeri A marka lastikleri tercih edin. Arabanız yatıyorsa daha orta segment markaları tercih edebilirsiniz.

    Kumho fiyat / performans açısından çok iyidir.
    Laufen de tercih edebilirsiniz.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçtiğimiz haftalarda ön yargılarım ile beraber laufenn aldım aşırı memnun kaldım araca patinaj yapmaya çalışıyorum olmuyor yağmur da deneyim dedim yine çok iyi performans verdi kesinlikle tavsiye ederim.