Merhaba,
Aracımın üstünde 195/50/R15 lastik bulunuyor. R15 jant çapını yani 15 jant olduğunu ifade ediyor bildiğim kadarıyla. İlla 195 50 R15 olması gerekli mi?
195 65 R15 veyahut 185/65/R15 'te olur mu?
Yardımlarınızı rica edeceğim.
Birde Laufenn alınır mı?
Teşekkür ederim.
Araç Lastiği Hk Sorum Var
6
●91
- 10-11-2020, 10:00:41
- 10-11-2020, 10:04:28Merhaba,
Aracınızın çamurluk genişliğine göre farklı yanak kalınlığında lastik takabilirsiniz ancak fabrikasyon 50 yanak var ise en fazla 195/55/15 öneririm. Aksi halde yüksek ihtimalle sürtme yapacaktır.
Bilindik bir marka almanız her ne kadar pahalı da olsa sürüş güvenliği, konfor ve kullanım ömrü açısından çokça avantajlı olacaktır. - 10-11-2020, 10:08:28Ekşi sözlükte bununla ilgili bi rehber var aşağıya link bırakıyorum.
https://seyler.eksisozluk.com/otomob...k3DzSz_F7-wK1I - 10-11-2020, 10:25:11https://www.wheel-size.com
Aracınızın modelini, yılını girerek uyumlu jant lastik, ölçülerini görebilirsiniz.
Bir yılda yaptığınız KM > 10 bin üzeri A marka lastikleri tercih edin. Arabanız yatıyorsa daha orta segment markaları tercih edebilirsiniz.
Kumho fiyat / performans açısından çok iyidir.
Laufen de tercih edebilirsiniz. - 10-11-2020, 10:42:23Geçtiğimiz haftalarda ön yargılarım ile beraber laufenn aldım aşırı memnun kaldım araca patinaj yapmaya çalışıyorum olmuyor yağmur da deneyim dedim yine çok iyi performans verdi kesinlikle tavsiye ederim.miyondemli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-11-2020, 10:43:53Yorumlar için teşekkürler, Kormoran veya Laufenn arasında kaldım.
Hangi markayı tercih etmeliyim ?
budakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleemreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületaner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemiyondemli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
