Yorumlar için teşekkürler, Kormoran veya Laufenn arasında kaldım.
Hangi markayı tercih etmeliyim ?
Merhaba,
Aracınızın çamurluk genişliğine göre farklı yanak kalınlığında lastik takabilirsiniz ancak fabrikasyon 50 yanak var ise en fazla 195/55/15 öneririm. Aksi halde yüksek ihtimalle sürtme yapacaktır.
Bilindik bir marka almanız her ne kadar pahalı da olsa sürüş güvenliği, konfor ve kullanım ömrü açısından çokça avantajlı olacaktır.
orjinal fabrika çikiş almanda fayda var
https://www.wheel-size.com
Aracınızın modelini, yılını girerek uyumlu jant lastik, ölçülerini görebilirsiniz.
Bir yılda yaptığınız KM > 10 bin üzeri A marka lastikleri tercih edin. Arabanız yatıyorsa daha orta segment markaları tercih edebilirsiniz.
Kumho fiyat / performans açısından çok iyidir.
Laufen de tercih edebilirsiniz.
Geçtiğimiz haftalarda ön yargılarım ile beraber laufenn aldım aşırı memnun kaldım araca patinaj yapmaya çalışıyorum olmuyor yağmur da deneyim dedim yine çok iyi performans verdi kesinlikle tavsiye ederim.