Yorumlar için teşekkürler, Kormoran veya Laufenn arasında kaldım.
Hangi markayı tercih etmeliyim ?

budakerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Aracınızın çamurluk genişliğine göre farklı yanak kalınlığında lastik takabilirsiniz ancak fabrikasyon 50 yanak var ise en fazla 195/55/15 öneririm. Aksi halde yüksek ihtimalle sürtme yapacaktır.
Bilindik bir marka almanız her ne kadar pahalı da olsa sürüş güvenliği, konfor ve kullanım ömrü açısından çokça avantajlı olacaktır.
emreuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekşi sözlükte bununla ilgili bi rehber var aşağıya link bırakıyorum.
https://seyler.eksisozluk.com/otomob...k3DzSz_F7-wK1I
taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
orjinal fabrika çikiş almanda fayda var
miyondemli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.wheel-size.com

Aracınızın modelini, yılını girerek uyumlu jant lastik, ölçülerini görebilirsiniz.

Bir yılda yaptığınız KM > 10 bin üzeri A marka lastikleri tercih edin. Arabanız yatıyorsa daha orta segment markaları tercih edebilirsiniz.

Kumho fiyat / performans açısından çok iyidir.
Laufen de tercih edebilirsiniz.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçtiğimiz haftalarda ön yargılarım ile beraber laufenn aldım aşırı memnun kaldım araca patinaj yapmaya çalışıyorum olmuyor yağmur da deneyim dedim yine çok iyi performans verdi kesinlikle tavsiye ederim.