Merhaba,
Aracımın üstünde 195/50/R15 lastik bulunuyor. R15 jant çapını yani 15 jant olduğunu ifade ediyor bildiğim kadarıyla. İlla 195 50 R15 olması gerekli mi?
195 65 R15 veyahut 185/65/R15 'te olur mu?
Yardımlarınızı rica edeceğim.
Birde Laufenn alınır mı?
Teşekkür ederim.