Çok geçmiş olsun.
Dün haberlerde okumuştum. Bu olay değil mi?
Dün Gece Başımıza Gelen Olay
14
●228
- 07-11-2020, 17:52:23yok hocam bizimkisi urfa diyarbakır arasında oldu demek çok oluyor bu köydeki at sahipleride çok suçluEditing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-11-2020, 17:52:54Geçmiş olsun. Çekici fırsatçılığı bambaşka bir hal aldı ülkede. Polisler tandıkları çekicilerle işbirliği yapıyor sanırım benim de yaşadığım tecrübelere dayanarak. Güzel ülkem kim kime ne kadar kazık atarım peşinde.
Hayvanlara oluyor olan. O dilsiz güzel canlılar insanoğlu yüzünden perişan oluyor. - 07-11-2020, 17:54:31hocam valla benim içim parçalandı tay halen annesini bırakmıyordu çok şükür taya çarpmadı araçlarCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle