Geçmiş olsun. Çekici fırsatçılığı bambaşka bir hal aldı ülkede. Polisler tandıkları çekicilerle işbirliği yapıyor sanırım benim de yaşadığım tecrübelere dayanarak. Güzel ülkem kim kime ne kadar kazık atarım peşinde.

Hayvanlara oluyor olan. O dilsiz güzel canlılar insanoğlu yüzünden perişan oluyor.