Editing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun.

Dün haberlerde okumuştum. Bu olay değil mi?
yok hocam bizimkisi urfa diyarbakır arasında oldu demek çok oluyor bu köydeki at sahipleride çok suçlu