• 06-11-2020, 12:28:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba r10 konu açarken büyük harfle yazsam bile küçük harf oluyor i harfleri i oluyor başlik küçük harf oluyor bunun sebebi nedir sizce ?
  • 06-11-2020, 12:30:48
    #2
    Sadece Büyük harfle yazı yazmak internette bağırmak anlamına geliyor ayrıca gözü yoruyor bu yüzden bilerek yapılmış bir şey tahminimce.
    • Mrtrclb
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2020, 12:32:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük harfle yazı yazmak internette bağırmak anlamına geliyor ayrıca gözü yoruyor bu yüzden bilerek yapılmış bir şey tahminimce.
    yeni üyeyim pek bilmiyorum öğrenmek istedim niye gözü yorsunki
  • 06-11-2020, 12:33:47
    #4
    rhyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni üyeyim pek bilmiyorum öğrenmek istedim niye gözü yorsunki
    KARDEŞİM BAK BÖYLE BÜYÜK YAZILAR YAZINCA İNSANLARIN GÖZÜNÜ YORABİLİYOR O YÜZDEN KÜÇÜK YAZI TERCİH EDİYORLAR

    böyle yani
  • 06-11-2020, 12:34:29
    #5
    rhyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeni üyeyim pek bilmiyorum öğrenmek istedim niye gözü yorsunki
    Nedeni bu yani 😄
    • aim_fakiri
    aim_fakiri bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-11-2020, 12:35:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim bak böyle büyük yazilar yazinca insanlarin gözünü yorabiliyor o yüzden küçük yazi tercih ediyorlar

    :d böyle yani :d
    teşekkürler hocam
  • 06-11-2020, 12:37:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    büyük harfle yazmak sinirli bir şekilde birine bağirmak gibi hissediliyor ayrica huylandiriyor insani hepsi büyük olunca
  • 06-11-2020, 12:38:16
    #8
    Merhaba, hoş geldiniz.

    Forumda, tamamı büyük harf ile başlık açmak yasaktır.

    iyi forumlar.