aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim bak böyle büyük yazilar yazinca insanlarin gözünü yorabiliyor o yüzden küçük yazi tercih ediyorlar

:d böyle yani :d
teşekkürler hocam