Konu
R10 konu açma
06-11-2020, 12:28:25
#1
rhyet
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba r10 konu açarken büyük harfle yazsam bile küçük harf oluyor i harfleri i oluyor başlik küçük harf oluyor bunun sebebi nedir sizce ?