• 04-11-2020, 23:07:06
    #1
    Selamlar. Birisine ödeme yapacağım yarım saattir uğraşıyorum. Sizde de Papara çöktü mü?
  • 04-11-2020, 23:07:33
    #2
    Genel sorun
  • 04-11-2020, 23:08:50
    #3
    klasik her akşam 2 3 saat çökme ama özellikle akşam çöküyor millet gitmesin diye
  • 04-11-2020, 23:10:50
    #4
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    klasik her akşam 2 3 saat çökme ama özellikle akşam çöküyor millet gitmesin diye
    Bazı uygulamalarda akım mevcut yok bana 1 tl gönder bana 2 tl gönder gibi sanırım bu yüzden aksamları bi yogunluk olusuyor
  • 04-11-2020, 23:18:21
    #5
    ArdreamKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı uygulamalarda akım mevcut yok bana 1 tl gönder bana 2 tl gönder gibi sanırım bu yüzden aksamları bi yogunluk olusuyor
    Doğru diyorsun hocam. 1-2 tl gönderip sistemi meşgul edenleri banlasınlar.
  • 04-11-2020, 23:21:34
    #6
    Bence paparanın bu durumuna alışmanız gerek çökme gibi Bi durum yok ortada sistem durdurulur bakiyeler borsa üzerinde kullanılıyor yoksa kim bize ücretsiz hizmet versin agam
  • 04-11-2020, 23:32:33
    #7
    Girilmiyor parayı acil almak lazım oradan