ArdreamKO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı uygulamalarda akım mevcut yok bana 1 tl gönder bana 2 tl gönder gibi sanırım bu yüzden aksamları bi yogunluk olusuyor
Doğru diyorsun hocam. 1-2 tl gönderip sistemi meşgul edenleri banlasınlar.