murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
klasik her akşam 2 3 saat çökme ama özellikle akşam çöküyor millet gitmesin diye
Bazı uygulamalarda akım mevcut yok bana 1 tl gönder bana 2 tl gönder gibi sanırım bu yüzden aksamları bi yogunluk olusuyor