• 03-11-2020, 06:38:46
    #46
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yabancı dil ise yardımcı olalım hocam
    Türkçe hocam
  • 03-11-2020, 16:56:12
    #47
    seric33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almaz olaydım şu iş başıma bela oldu dünyanın tellafuzu en zor kelimelerini seslendirmeye çalışıyorum resmen konu: büyük buhran dönemi dünya ekonomisi
    Hocam bana paslasaydınız
  • 03-11-2020, 17:02:08
    #48
    endmd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bana paslasaydınız
    bi dahaki sefere sözüm olsun
  • 05-11-2020, 00:44:42
    #49
    R10 da populer konularda geziyorum. Yatmadan günlük rutini yapmadan olmuyor. Günde 1-2 doz alacaksın tamamdır. Yoksa fazla R10 bağımlılık yapıyor. Bir de ne alakaysa saat kaç olmuş ekonomiyi düşünüyorum. Ülkenin kalkınması için neler yapılmalı düşünüyorum. Ekonomi gerçekten iyi mi kötü mü araftayım resmen. Diğer R10 daki emekçi, çalışan fikir işçilerine de selamlar olsun diyerek konuyu kapatıyorum.
  • 05-11-2020, 00:45:45
    #50
    kurtdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 da populer konularda geziyorum. Yatmadan günlük rutini yapmadan olmuyor. Günde 1-2 doz alacaksın tamamdır. Yoksa fazla R10 bağımlılık yapıyor. Bir de ne alakaysa saat kaç olmuş ekonomiyi düşünüyorum. Ülkenin kalkınması için neler yapılmalı düşünüyorum. Ekonomi gerçekten iyi mi kötü mü araftayım resmen. Diğer R10 daki emekçi, çalışan fikir işçilerine de selamlar olsun diyerek konuyu kapatıyorum.
    kolay gelsin hocam
  • 05-11-2020, 00:48:11
    #51
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kolay gelsin hocam
    teşekkürler size de kolay gelsin.