R10 da populer konularda geziyorum. Yatmadan günlük rutini yapmadan olmuyor. Günde 1-2 doz alacaksın tamamdır. Yoksa fazla R10 bağımlılık yapıyor. Bir de ne alakaysa saat kaç olmuş ekonomiyi düşünüyorum. Ülkenin kalkınması için neler yapılmalı düşünüyorum. Ekonomi gerçekten iyi mi kötü mü araftayım resmen. Diğer R10 daki emekçi, çalışan fikir işçilerine de selamlar olsun diyerek konuyu kapatıyorum.