• 02-11-2020, 21:55:28
    #1
    Arkadaşlar merhaba babamın sigortasını tekrardan aktifleştirdim bağkurunu yani şimdi borcunu falan ödeyeceğim 1 hafta içinde fakat ne zaman emekli olacağını kaç günde doluyor emeklilik. 4a ve 4b'de farklı günler var toplamı kaç olacak emekli olması için biraz bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Yada bunun için kimden yardım alabileceğimi bilen biri var mı ?
    Doğum tarihi : 1966
    İşe Giriş Tarihi : 02.01.1984
    4A Uzun Vade Gün Sayısı : 2165
    -
    4B
    Tescil Tarihi : 18.03.2010
    Toplam Gün Sayısı : 838 (2 yıl 3 ay 28 gün)
    Borcu : 12948.54 Durumu : #05-İsteğe Bağlı Sigortalı
  • 02-11-2020, 22:03:15
    #2
    Üyeliği durduruldu
    HakimOguc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba babamın sigortasını tekrardan aktifleştirdim bağkurunu yani şimdi borcunu falan ödeyeceğim 1 hafta içinde fakat ne zaman emekli olacağını kaç günde doluyor emeklilik. 4a ve 4b'de farklı günler var toplamı kaç olacak emekli olması için biraz bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Yada bunun için kimden yardım alabileceğimi bilen biri var mı ?
    Doğum tarihi : 1966
    İşe Giriş Tarihi : 02.01.1984
    4A Uzun Vade Gün Sayısı : 2165
    -
    4B
    Tescil Tarihi : 18.03.2010
    Toplam Gün Sayısı : 838 (2 yıl 3 ay 28 gün)
    Borcu : 12948.54 Durumu : #05-İsteğe Bağlı Sigortalı
    https://uyg.sgk.gov.tr/nezaman/servl...entMultiplexer hocam buradan hesaplayabilirsiniz
  • 02-11-2020, 22:04:43
    #3
    Üyeliği durduruldu
    3600 günden 60 yaşında babanız emekli olur. Ancak çalışılan son 7 yıl içinde SSK (4/A) gün sayısı, Bağkur (4/B) den fazla olması gerekir ...

    Kesinlikle 4 B den sigortalılığını devam ettirmeyiniz ...

    597 gün varsa askerliğini borçlanın ödeyin ve 2026 yı bekleyin. (DİKKAT) Son çalışması SSK ise askerliğini borçlanın. Bağkur ise borçlanmayın.

    Sorunuz varsa çekinmeden yazınız.
  • 02-11-2020, 22:40:37
    #4
    haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3600 günden 60 yaşında babanız emekli olur. Ancak çalışılan son 7 yıl içinde SSK (4/A) gün sayısı, Bağkur (4/B) den fazla olması gerekir ...

    Kesinlikle 4 B den sigortalılığını devam ettirmeyiniz ...

    597 gün varsa askerliğini borçlanın ödeyin ve 2026 yı bekleyin. (DİKKAT) Son çalışması SSK ise askerliğini borçlanın. Bağkur ise borçlanmayın.

    Sorunuz varsa çekinmeden yazınız.
    ben bir soru sorabilir miyim babam hakkında
  • 02-11-2020, 22:43:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    malatyalim44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bir soru sorabilir miyim babam hakkında
    Sormasına sorun da kaysılarımızı da geciktirmeyin ))