3600 günden 60 yaşında babanız emekli olur. Ancak çalışılan son 7 yıl içinde SSK (4/A) gün sayısı, Bağkur (4/B) den fazla olması gerekir ...

Kesinlikle 4 B den sigortalılığını devam ettirmeyiniz ...

597 gün varsa askerliğini borçlanın ödeyin ve 2026 yı bekleyin. (DİKKAT) Son çalışması SSK ise askerliğini borçlanın. Bağkur ise borçlanmayın.

Sorunuz varsa çekinmeden yazınız.