haber58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3600 günden 60 yaşında babanız emekli olur. Ancak çalışılan son 7 yıl içinde SSK (4/A) gün sayısı, Bağkur (4/B) den fazla olması gerekir ...

Kesinlikle 4 B den sigortalılığını devam ettirmeyiniz ...

597 gün varsa askerliğini borçlanın ödeyin ve 2026 yı bekleyin. (DİKKAT) Son çalışması SSK ise askerliğini borçlanın. Bağkur ise borçlanmayın.

Sorunuz varsa çekinmeden yazınız.
ben bir soru sorabilir miyim babam hakkında