Merhabalar,
İş yerinde iMac 27" ve masaüstü pc kullanmaya başladığımdan beri kendi laptop'umu kullanmak bana çok zor geliyor ve aşırı yoruyor. Şuan ki kurdan dolayı bilgisayar toplamak çok ağır geliyor. Sizce ne yapabilirim? İkinci bir monitörüm var 24".
Laptop özellikleri: gtx1650, i5 9.nesil, 8gb ram, 500gb ssd (satmayı düşünmüyorum)
Bilgisayar Kullanımı Hakkında Fikir
6
●89
- 01-11-2020, 23:56:56
- 02-11-2020, 00:25:40Allah kimseye dert vermesin. Bu basit çözülebilecek ve benim çalışmamı hızlandırabilecek bir problem o kadar.Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 00:26:53Hocam ilk zamanlar bende çok Macbook istiyordum ama deneyimleyince iş değişti. Bir deneyin bir yerde ona göre geçiş yapın derim.emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 00:33:52bir dönem denedim iş için gerekli bir cihaz siz neden beğenmediniz?TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-11-2020, 00:37:49Hocam ben beğenmedim demedim ki. Sadece sabit bilgisayara geçmek istiyorum. İş terinde de İmac kullanıyordum yine sabit yani.emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle