• 01-11-2020, 23:56:56
    #1
    Merhabalar,

    İş yerinde iMac 27" ve masaüstü pc kullanmaya başladığımdan beri kendi laptop'umu kullanmak bana çok zor geliyor ve aşırı yoruyor. Şuan ki kurdan dolayı bilgisayar toplamak çok ağır geliyor. Sizce ne yapabilirim? İkinci bir monitörüm var 24".

    Laptop özellikleri: gtx1650, i5 9.nesil, 8gb ram, 500gb ssd (satmayı düşünmüyorum)
  • 02-11-2020, 00:02:18
    #2
    Allah başka dert vermesin hocam
  • 02-11-2020, 00:02:46
    #3
    bende de çok gariptir ki masaüstümü satıp macbook alasım var
  • 02-11-2020, 00:25:40
    #4
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah başka dert vermesin hocam
    Allah kimseye dert vermesin. Bu basit çözülebilecek ve benim çalışmamı hızlandırabilecek bir problem o kadar.
  • 02-11-2020, 00:26:53
    #5
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende de çok gariptir ki masaüstümü satıp macbook alasım var
    Hocam ilk zamanlar bende çok Macbook istiyordum ama deneyimleyince iş değişti. Bir deneyin bir yerde ona göre geçiş yapın derim.
  • 02-11-2020, 00:33:52
    #6
    TayfunGuler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk zamanlar bende çok Macbook istiyordum ama deneyimleyince iş değişti. Bir deneyin bir yerde ona göre geçiş yapın derim.
    bir dönem denedim iş için gerekli bir cihaz siz neden beğenmediniz?
  • 02-11-2020, 00:37:49
    #7
    emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir dönem denedim iş için gerekli bir cihaz siz neden beğenmediniz?
    Hocam ben beğenmedim demedim ki. Sadece sabit bilgisayara geçmek istiyorum. İş terinde de İmac kullanıyordum yine sabit yani.