emreakdascomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir dönem denedim iş için gerekli bir cihaz siz neden beğenmediniz?
Hocam ben beğenmedim demedim ki. Sadece sabit bilgisayara geçmek istiyorum. İş terinde de İmac kullanıyordum yine sabit yani.