Merhabalar,

İş yerinde iMac 27" ve masaüstü pc kullanmaya başladığımdan beri kendi laptop'umu kullanmak bana çok zor geliyor ve aşırı yoruyor. Şuan ki kurdan dolayı bilgisayar toplamak çok ağır geliyor. Sizce ne yapabilirim? İkinci bir monitörüm var 24".

Laptop özellikleri: gtx1650, i5 9.nesil, 8gb ram, 500gb ssd (satmayı düşünmüyorum)