. Bunu nereden bulabilirim, telefonumda mesaj sesi olarak kullanmak istiyorum bulabilirsem.
R10 bildirim sesi?
8
●178
- 30-10-2020, 23:27:02Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
- 30-10-2020, 23:28:31Xaoami kullanicisiyim iPhone için olduğunu bilmiyodumkaraoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-10-2020, 23:29:08Bunun yerine Iphone Default Zil Sesini mp3 olarak indirip kullansa nasıl fikir ?outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle1 kişi bunu beğendi.