• 30-10-2020, 23:25:34
    #1
    R10 bildirim sesi çok tatlı . Bunu nereden bulabilirim, telefonumda mesaj sesi olarak kullanmak istiyorum bulabilirsem.
  • 30-10-2020, 23:27:02
    #3
    Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
  • 30-10-2020, 23:27:49
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İPHONE SESİ İLE AYNI MESAJ GELİNCE R10 dan mı NORMAL Mİ BELLİ DEĞİL 😂
  • 30-10-2020, 23:28:31
    #5
    Xaoami kullanicisiyim iPhone için olduğunu bilmiyodum
  • 30-10-2020, 23:29:08
    #6
    outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
    Bunun yerine Iphone Default Zil Sesini mp3 olarak indirip kullansa nasıl fikir ?
    • Mrtrclb
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-10-2020, 23:29:46
    #7
    outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
    Pek yaratıcı değil
  • 30-10-2020, 23:36:39
    #8
    Ben MSN Titreşim sesiyle değiştirdim, her bildirimde nostalji yaşıyorum
  • 30-10-2020, 23:43:14
    #9
    Forumda aratın yaklaşık 15 gün önce paylaşıldı 🐥