Konu
R10 bildirim sesi?
30-10-2020, 23:29:46
#7
Misafir
outis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
Pek yaratıcı değil