Konu
R10 bildirim sesi?
30-10-2020, 23:29:08
#6
Misafir
outis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
Bunun yerine Iphone Default Zil Sesini mp3 olarak indirip kullansa nasıl fikir ?