outis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz ekran kaydını açın. ben de size dm atayım. sonra o kayıttan sadece sesin olduğu yeri mp3 kaydedin kullanın. nasıl fikir ?
Bunun yerine Iphone Default Zil Sesini mp3 olarak indirip kullansa nasıl fikir ?