• 30-10-2020, 00:00:49
    #28
    Üyeliği durduruldu
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba! Bu tip şeylerde kimse kesin bir şey bilemez. Dolar yükselir,düşer. BTC yükselir,düşer. Altın yükselir,düşer. Bu tip net söylemler yanlıştır. Yarın bir anda hepsi fosta olabilir. Çıkabilir de. Bu konuda iyi araştırma yapmanı tavsiye ederim. Şahıslara değilde iktisadi konularda yazılan makaleler öneririm. Öncelikle iktisat öğrenmelisin. Yoksa her 20 bin tl si olan zengin olurdu dolara basıp Ama yatırım dediğimiz şey öyle olmamakta. Sabır ve bilgi ile sıkı takip gerektirmekte. Param değer kaybetmesin kafasındaysan güncel her hangi bir değerli şey iyi bir araç olacaktır. Kazanayım dersen üstte birazcık bahsettim.
    Yaw hocam öyle elde durmasın diye demiştim ne yapayım iktisadiyi felan birine borç vermiştim elimde durmasın diye değerlensin köşeye atiyim dedin yoksa 20k para mı? )
  • 30-10-2020, 00:02:01
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Ekonomi uzmanı değilim ama görünen köy klavuz istemez.

    Doların düşmesi için yetkililerin bir çalışması yok.Aksine dolardan bizene diyorlar.

    Tamamen dışa bağımlı ülkeyiz,üretim için bir çaba yok.

    Bu durumu alkışlayan fakat ay sonunu getiremeyen milyonlarca kiş varken dolar düşmez.

    Düşmesi için doların tedavülden kaldırılması lazım.
  • 30-10-2020, 00:03:19
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Yükseleceği kesin gibi bir şey. Seçimlerden sonra bir nebze yavaş yükselebilir ama pişman etmez.
  • 30-10-2020, 00:03:55
    #31
    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaw hocam öyle elde durmasın diye demiştim ne yapayım iktisadiyi felan birine borç vermiştim elimde durmasın diye değerlensin köşeye atiyim dedin yoksa 20k para mı? )
    Olsun iktisat iyidir. Fazla bilgi zarar vermez Biraz araştırma sonucu zaten hangi değere yatıracağınıza siz kendiniz karar verebilirsiniz. Tek bir şey olmazsa daha faydalı olur. 2-4 parçaya bölünebilir.
  • 30-10-2020, 00:05:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekonomi uzmanı değilim ama görünen köy klavuz istemez.


    Doların düşmesi için yetkililerin bir çalışması yok.Aksine dolardan bizene diyorlar.


    Tamamen dışa bağımlı ülkeyiz,üretim için bir çaba yok.


    Bu durumu alkışlayan fakat ay sonunu getiremeyen milyonlarca kiş varken dolar düşmez.


    Düşmesi için doların tedavülden kaldırılması lazım.
    Hocam cidden haklısınız cidden bu konuyu açarken bile içimde burukluk yaşıyorum dolar 20 TL olsa ne olacak hiç bişey kazanamayacağımı zaten biliyorum.
  • 30-10-2020, 00:06:42
    #33
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi keyif çayını yanına alıyorsun ve 1 ay sonra 10u görüyorsun 😏
  • 30-10-2020, 00:07:06
    #34
    Üyeliği durduruldu
    semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olsun iktisat iyidir. Fazla bilgi zarar vermez Biraz araştırma sonucu zaten hangi değere yatıracağınıza siz kendiniz karar verebilirsiniz. Tek bir şey olmazsa daha faydalı olur. 2-4 parçaya bölünebilir.
    Tabi hocam bilgi güçtür. Ama inanın dolar dolar diye zaten hepimiz ekonomi uzmanın olduk. Bakın beni maliye bakanı yapsınlar nasıl doları düşürüyorum hahahaha bunlar konuşunca bile dolar yükseliyor halen anlamış değilim
  • 30-10-2020, 00:08:37
    #35
    Kısa vadede kimse bilemez, uzun vadede kesinlikle yükselir. Sabrınız varsa alın.
  • 30-10-2020, 00:08:54
    #36
    Üyeliği durduruldu
    eturker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısa vadede kimse bilemez, uzun vadede kesinlikle yükselir. Sabrınız varsa alın.
    Uzun vade olarak bakıyorum zaten tercihim dolar olacak hayırlısı, teşekkür ederim