Ekonomi uzmanı değilim ama görünen köy klavuz istemez.

Doların düşmesi için yetkililerin bir çalışması yok.Aksine dolardan bizene diyorlar.

Tamamen dışa bağımlı ülkeyiz,üretim için bir çaba yok.

Bu durumu alkışlayan fakat ay sonunu getiremeyen milyonlarca kiş varken dolar düşmez.

Düşmesi için doların tedavülden kaldırılması lazım.