semihgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olsun iktisat iyidir. Fazla bilgi zarar vermez Biraz araştırma sonucu zaten hangi değere yatıracağınıza siz kendiniz karar verebilirsiniz. Tek bir şey olmazsa daha faydalı olur. 2-4 parçaya bölünebilir.
Tabi hocam bilgi güçtür. Ama inanın dolar dolar diye zaten hepimiz ekonomi uzmanın olduk. Bakın beni maliye bakanı yapsınlar nasıl doları düşürüyorum hahahaha bunlar konuşunca bile dolar yükseliyor halen anlamış değilim