Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaw hocam öyle elde durmasın diye demiştim ne yapayım iktisadiyi felan birine borç vermiştim elimde durmasın diye değerlensin köşeye atiyim dedin yoksa 20k para mı? )
Olsun iktisat iyidir. Fazla bilgi zarar vermez Biraz araştırma sonucu zaten hangi değere yatıracağınıza siz kendiniz karar verebilirsiniz. Tek bir şey olmazsa daha faydalı olur. 2-4 parçaya bölünebilir.