Yaw hocam öyle elde durmasın diye demiştim ne yapayım iktisadiyi felan

birine borç vermiştim elimde durmasın diye değerlensin köşeye atiyim dedin

yoksa 20k para mı?

)
Olsun iktisat iyidir. Fazla bilgi zarar vermez

Biraz araştırma sonucu zaten hangi değere yatıracağınıza siz kendiniz karar verebilirsiniz. Tek bir şey olmazsa daha faydalı olur. 2-4 parçaya bölünebilir.