emrerusen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şikayet hk. +R10
22
●319
- 29-10-2020, 13:08:08geçtiğimiz ayın 25 inde verdik hocam 1 aydan fazla olduROPZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 13:08:47Hocam direk tüketici hakem heyetine başvurun.emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 13:09:04İki telefon numarası var sadece elimizde 100 kere arayınca anca açıyorlar verdikleri cevapda sürekli ertelemek ve oyalamak adina konuşmalar oluyor genellikle.Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 13:09:41Sadece telefon numarası olduğu için adliyeye sevk ettiler.ROPZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 13:10:12Zartnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özet olarak benim de düşüncem bu muhtemelen arizayi yapmak yerine cihazi yok etmislerdir bile 🧐 - 29-10-2020, 13:10:17Sadece bir form tarzı bir şey var imzalı şekilde ve bi adet telefon numarası var üstündeZartnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-10-2020, 13:10:33Avukat arkadaşım var bir sorayım.emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle