Servisi götürdüğünüzü kanıtlyacak birşeyler bulun derim. Anladımğım kadarıyla herhangi servis formu vs vermediler size. İki gün sonra biz almadık diyebilirler.
Özet olarak benim de düşüncem bu muhtemelen arizayi yapmak yerine cihazi yok etmislerdir bile 🧐