• 27-10-2020, 22:44:44
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, abim harita mühendisi ve yazılımla ilgileniyor. Phyton kodlama diline epeyce hakim. Forumda yer almak istiyor davetiye verebilecek olan varmı?
  • 27-10-2020, 22:45:49
    #2
    Hocam kefilseniz pm iletin gönderim davetiye
  • 27-10-2020, 22:46:40
    #3
    önetime mail atarak alabilir.
    şuan davetiye hediye etmek o kişiye kefil olmak demek o kişi sorun yaşarsa sizde yaşarsınız o sebele kolay kolay kimse vermeyebilir.
  • 27-10-2020, 22:48:01
    #4
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kefilseniz pm iletin gönderim davetiye

    hocam bence göndermeyin arkadaş bu gün şikayet edilmiş tehlikeli olabilir
  • 27-10-2020, 22:50:38
    #5
    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bence göndermeyin arkadaş bu gün şikayet edilmiş tehlikeli olabilir
    Uyarmanız iyi oldu hocam.Teşekkür ederim şimdi profili kontrol edince 7 ayda hiç ticaret yapmamıs.Gerek yom bas agrısına😂
  • 27-10-2020, 22:52:28
    #6
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarmanız iyi oldu hocam.Teşekkür ederim şimdi profili kontrol edince 7 ayda hiç ticaret yapmamıs.Gerek yom bas agrısına😂

    hocam belli olmaz hem şikayet almış hem yalan söylüyor olabilir abisi diye kendiside kullanabilir bu davetiyeyi yani davetiye başvurması daha iyi ben bile 8 ay boyunca bu platforma gelmek için denedim
  • 27-10-2020, 22:57:14
    #7
    Kimse kimseye artık davetiye verecek kadar kefil olmuyor. Madem abiniz o kadar çok istiyor. Davetiye formunu doldurup hemen 1-2 günde kodunu alabilir. Şayet ben o şekil almıştım
  • 27-10-2020, 22:58:48
    #8
    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bence göndermeyin arkadaş bu gün şikayet edilmiş tehlikeli olabilir

    halil_hrm06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam belli olmaz hem şikayet almış hem yalan söylüyor olabilir abisi diye kendiside kullanabilir bu davetiyeyi yani davetiye başvurması daha iyi ben bile 8 ay boyunca bu platforma gelmek için denedim
    Ben bir kaç kez mail attım cevap alamadım sağ olsun burdaki bir hocam bana davetiye yollayıp uye olmuştum onu mahçup etmemek adına en ufak sorun yaşatmadım kimseye yaşatmakta istemem.Güven önemli şey.
  • 27-10-2020, 22:58:56
    #9
    neyse teşekkürler beyler. Trade konusunda ben haklıyım yakında silinecek. kendimiz başvuru yapacağız.