Konu
Davetiyesi Olan Var mı? Abim için
27-10-2020, 22:58:56
#9
Neutron7
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
neyse teşekkürler beyler. Trade konusunda ben haklıyım yakında silinecek. kendimiz başvuru yapacağız.