Uyarmanız iyi oldu hocam.Teşekkür ederim şimdi profili kontrol edince 7 ayda hiç ticaret yapmamıs.Gerek yom bas agrısına😂
hocam belli olmaz hem şikayet almış hem yalan söylüyor olabilir abisi diye kendiside kullanabilir bu davetiyeyi yani davetiye başvurması daha iyi ben bile 8 ay boyunca bu platforma gelmek için denedim