• 21-10-2020, 23:14:54
    #1
    Merhaba, bugün aldığım kararla amacım "para kazanmak" olmayarak ilk başta kendi tasarım vb. ihtiyaçlarımı gidermek istiyorum. Bana tavsiye olarak ne önerebilirsiniz? Hangi programları indirmeliyim ? https://www.udemy.com/course/photosh...tim-seti-yeni/ arşivimde bu kursu buldum yararlı olurmu ?
    Bütün düşünceleriniz benim için önem arz ediyor şimdiden teşekkür ederim
  • 21-10-2020, 23:17:04
    #2
    Amacın para kazanmak değil ise öğrenemezsin bir süre heves eder bırakırsın, para kazanmak olur ise çabalar bir seviyeye gelirsin
  • 21-10-2020, 23:17:23
    #3
    Web arayüz tasarımlarınız için Adobe XD öneririm.Kullanımı çok kolay ve işlemleri hızlı halledebilirsin.
  • 21-10-2020, 23:30:47
    #4
    ultibil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amacın para kazanmak değil ise öğrenemezsin bir süre heves eder bırakırsın, para kazanmak olur ise çabalar bir seviyeye gelirsin
    Hocam tabiki o hedefim var ama önce işi iyice öğrenip aldığım parayı hak etmem lazım

    CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Web arayüz tasarımlarınız için Adobe XD öneririm.Kullanımı çok kolay ve işlemleri hızlı halledebilirsin.
    hocam ilk başta normal logo vb. olarak başlamak istiyorum bana ona göre programlar önerirmisiniz ?
  • 21-10-2020, 23:35:34
    #5
    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tabiki o hedefim var ama önce işi iyice öğrenip aldığım parayı hak etmem lazım


    hocam ilk başta normal logo vb. olarak başlamak istiyorum bana ona göre programlar önerirmisiniz ?
    Benden daha tecrübeli kişiler var onlar sizi daha iyi yönlendirebilir hocam.Ben ilk başlarda logoları vektörel yapmadığım için kendi ihtiyaçlarım için yapıyordum bu yüzden sadece Adobe Photoshop üzerinden işlemleri sağlıyordum.Vektörel yapmak istersen bildiğim kadarıyla Adobe Illustrator üzerinden yapılıyor.Dediğim gibi daha iyi bilgi sahibi olmak isterseniz forumda uzman kişiler var onlarla iletişime geçebilirsiniz. Umarım istediğiniz gibi başarılı bir tasarımcı olursunuz.
  • 21-10-2020, 23:41:05
    #6
    CAR1SSMa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benden daha tecrübeli kişiler var onlar sizi daha iyi yönlendirebilir hocam.Ben ilk başlarda logoları vektörel yapmadığım için kendi ihtiyaçlarım için yapıyordum bu yüzden sadece Adobe Photoshop üzerinden işlemleri sağlıyordum.Vektörel yapmak istersen bildiğim kadarıyla Adobe Illustrator üzerinden yapılıyor.Dediğim gibi daha iyi bilgi sahibi olmak isterseniz forumda uzman kişiler var onlarla iletişime geçebilirsiniz. Umarım istediğiniz gibi başarılı bir tasarımcı olursunuz.
    İnş Hocam Adobe Illustrator indiriyorum o zaman