ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tabiki o hedefim var ama önce işi iyice öğrenip aldığım parayı hak etmem lazım


hocam ilk başta normal logo vb. olarak başlamak istiyorum bana ona göre programlar önerirmisiniz ?
Benden daha tecrübeli kişiler var onlar sizi daha iyi yönlendirebilir hocam.Ben ilk başlarda logoları vektörel yapmadığım için kendi ihtiyaçlarım için yapıyordum bu yüzden sadece Adobe Photoshop üzerinden işlemleri sağlıyordum.Vektörel yapmak istersen bildiğim kadarıyla Adobe Illustrator üzerinden yapılıyor.Dediğim gibi daha iyi bilgi sahibi olmak isterseniz forumda uzman kişiler var onlarla iletişime geçebilirsiniz. Umarım istediğiniz gibi başarılı bir tasarımcı olursunuz.